Toelatingen

De te volgen stappen

Voor ze een aanvraag voor een inschrijving doen :

Consulter la documentation

Schoolgeld

Agnes School is een niet-gesubsidieerde privéschool. De werkingskosten van de school bestaan volledig uit het collegegeld dat de gezinnen betalen. De Raad van Bestuur van Agnes School is zich ervan bewust dat het om een echte investering in de toekomst van uw kinderen gaat en bepaalt de kosten elk jaar zo correct mogelijk, zonder winstbejag.

De inschrijving van uw kind is onderworpen aan het reglement voor het jaarlijkse schoolgeld.

Dat omvat de zogenaamde ‘verplichte’ kosten, namelijk het collegegeld en de vaste forfaitaire kosten, en de zogenaamde ‘optionele’ kosten naargelang de inschrijvingen voor bepaalde facultatieve activiteiten (warme maaltijden, studie, opvang, buitenschoolse activiteiten …).

Informatieavonden / Open dagen

Beurzen

Binnen de grenzen van de beschikbare middelen stelt de Stichting ARDEA een systeem van studiebeurzen ter beschikking voor ouders met beperkte financiële middelen die achter de pedagogische principes van de school staan.

U dient de aanvraag voor een beurs bij de Stichting in te dienen zodra uw inschrijvingsdossier aanvaard is.